Verhuizing

Onze diensten

De Oldenburg Bonsèl Methode, wat is dat eigenlijk? Wij zijn graag duidelijk over wat je van ons kunt verwachten. De informatie over onze diensten worden hieronder toegelicht.

Onze belangrijkste diensten

Bij Oldenburg Bonsèl is resultaat belangrijk, wij kunnen dat voor je leveren. Dat doen we vanuit de investering in een duurzame en inhoudelijke relatie. Zo begrijpen wij uw business en komen we samen tot de beste dienstverlening. Voor iedere uitdaging bestaat een andere oplossing, daarom zijn we benieuwd naar wat jij wilt bereiken.

Kennis in huis halen

Voor je behoefte aan tijdelijke capaciteit leiden wij young professionals op. In ons driejarig traineeship leren zij alles over Business control en professionaliteit. Door de inhoudelijke begeleiding door onze ervaren leidinggevenden kunnen onze young professionals je helpen bij het behalen van je doelstellingen. Wij verzorgen het opleiden, plaatsen én begeleiden.

Erik Schuppers -
Commercieel directeur
e.schuppers@oldenburgbonsel.nl +31 611 341 957
  • Uitdagingen en gewenste resultaat vaststellen in gesprek

  • Verbinden aan young professional

  • Inhoudelijk begeleiden op de werkvloer door leidinggevende

  • Gezamenlijke Afronding opdracht

Consultancy

Goed advies is slechts het begin. In opdrachten maken wij onderscheid tussen advies- en implementatietrajecten, die zich afhankelijk van de vraag kunnen opvolgen. In adviestrajecten maken wij gebruik van onze zorginhoudelijke, financiële en analytische expertises. Bij implementatie- en verandertrajecten verschuift de aanpak naar integraal project- en verandermanagement, waarbij kwaliteit, betrouwbaarheid en realisatiekracht kernkwaliteiten zijn. Wij werken bij voorkeur in een gezamenlijk team met onze klanten, zodat kennis uitgewisseld en overgedragen kan worden. Op die manier kan de organisatie na afronding van het traject zelfstandig de verandering en ontwikkeling voortzetten.

Erik Schuppers -
Commercieel directeur
e.schuppers@oldenburgbonsel.nl +31 611 341 957
  • Analyse van je vraag

  • Voorstel van verbeterpotentieel

  • Voorbereiding implementatie en waarborging met je organisatie

  • Implementatie onder begeleiding van inhoudelijke en veranderkundige experts

Interimmanagement

In je organisatie zijn er periodes waarbij overbrugging van het management binnen uw organisatie gewenst is. De vraag kan ontstaan doordat je organisatie een bepaalde verandering ondergaat waardoor er (tijdelijk) een ander profiel nodig is of kan voortkomen uit een beperkte beschikbaarheid binnen je organisatie. Voor opdrachten voor tijdelijke hiërarchische of functionele managers maken wij gebruik van onze veranderkundige en organisatie-ontwikkelingsexpertises. Onze interimmanagers werken met je organisatie samen om de beoogde doelstellingen te realiseren, waarbij realisatiekracht, kwaliteit en transparant handelen kernkwaliteiten zijn. Hierdoor helpen wij je organisatie doorheen een fase en leggen we een fundament voor een nieuw begin.

  • Analyse van je vraag

  • Afstemming plan van aanpak

  • Rapportage voortgang beoogde doelstellingen

  • Overdracht aan je organisatie

Referenties

Oldenburg Bonsèl stelt deskundige financieel adviseurs ter beschikking, die snel optimaal inzetbaar zijn. Daarbij werken ze op een proactieve wijze en ze weten van aanpakken. De kracht zit in de combinatie van een goed opleidingsprogramma en prima coaching.

Mw Frieda Boekweit

Manager Informatievoorziening Financiën & Control bij Antoni van Leeuwenhoek

Oldenburg Bonsèl investeert grondig in zijn werknemers. Elke keer valt het me op dat ze goed opgeleid zijn en scherp zijn in hun analyses. Ze hebben niet alleen oog voor de technische oplossingen, maar ook voor de managerial implicaties. Ze zijn een uitstekende werkgever voor high potential financiële experts.

Prof. dr. Harold Hassink RA

Hoogleraar Bedrijfseconomie Universiteit Maastricht.

Oldenburg Bonsèl & Associates begrijpt de kunst om actief mee te denken aan oplossingen wanneer het er echt op aankomt. De professionals van Oldenburg Bonsèl & Associates bewijzen mij keer op keer oprecht betrokken te zijn bij het succes van mijn organisatie.

dr. Kjeld Aij, MBA

Directeur bedrijfsvoering Divisie Acute Zorg VU medisch centrum